´
Her i påsken gik nogle af os i gang med at fjerne visne blade, rydde op i garagen og efterse haveredskaberne. Men hvor mange husker at få smurt og justeret deres kommunikation?
Det er som at kigge i køleskabet: De forskellige elementer, der er med til at vise jeres ansigt udadtil, har også en sidste salgsdato.
- Er hjemmesiden vissen og skal der ryddes op i døde links?
- Ligger der gode PR-initiativer i skuffen – tiltag, som bare aldrig kom i gang?
- Har de trykte materialer forældede oplysninger?
- Fortæller I de historier om virksomheden, der var aktuelle sidste år?
- Har I tjekket om jeres kommunikationskanaler matcher dagens behov?
- Er I med i professionelle netværk, der gavner jeres virksomhed?
- Er der opstået nye muligheder mht PR, som I ikke udnytter?
På med arbejdshandskerne – jeg giver gerne en hånd.
Savner I overblik over hvad der skal laves, kan I starte med et serviceeftersyn!