Select Page

Hvordan foregår samarbejdet?

Ved opgaver, der på forhånd er klart defineret, påbegynder jeg arbejdet, når prisen er aftalt og du har kvitteret for mit udspecificerede tilbud pr mail. Drejer det sig om større opgaver, hvor du måske er i tvivl om hvad du helt præcist skal have hjælp til, tager vi et indledende møde, hvor vi sammen får et overblik over din situation og dit behov. Dette møde er altid gratis og varer 1-1½ time.

Min professionelle tilgang

Jeg arbejder med integreret kommunikation, dvs. via en overordnet tilgang til de forskellige indsatser og kommunikationskanaler, der er relevante. For eksempel er hjemmeside, pjecer og pressemeddelelser kun nogle af de mange elementer, der indgår i den totale kommunikation. Alle elementer skal fungere sammen, hvis du skal have mest muligt for de penge, du investerer i kommunikation.

Værktøjskassen

I bagagen har jeg erfaring fra samtlige medietyper: aviser, magasiner, radio, tv, web. Jeg har mange kompetencer, men som en dansk bank engang sagde: “VI gør det, vi er bedst til”. Når der er behov for det, inddrager jeg derfor én af mine samarbejdspartnere – fx webdesignere, trykkerier, grafikere, fotografer og diverse akademikere.

Jeg arbejder både ad hoc og via faste samarbejdsaftaler, og har I brug for en redaktør af personaleblad hjemmeside eller intranet, kan det også lade sig gøre.

 

Print Friendly, PDF & Email